Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

Ježíš se obětoval za mír

Ježíš se obětoval za mír, nikoli za hříchy katolíků, které nebudou odpuštěny, protože oni prodlužují a podporují válku na Ukrajině a hlavně miliardové zisky zbrojařů, které nás zbídačují. A nejen nás, ale hlavně naše děti a vnuky, protože to dnešní zbrojení a podpora války je na dluh, který oni budou muset splácet.

  • jezis-se-obetoval-za-mir

Navíc toho ani nelitují. Pouze to maskují řečmi o spravedlivém míru, jako by nevěděli, že mír nikdy není spravedlivý pro všechny. Třeba pro některé sudetské Němce, kteří byli vyhnáni v roce 1945 hlavně kvůli tomu, že zde měli značný majetek. Nebo pro podkarpatské Rusíny, kteří byli darováni Stalinovi. Potom také mír ve Vietnamu: americká armáda odplula, ale své zajatce tam nechala.
Přitom Ježíše hříchy lidí vůbec netrápily, bral je jako samozřejmé:
„Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!“
A opět se sklonil a psal po zemi. - / jejich hříchy /
….. Ježíš řekl: „Ani já tě neodsuzuji. Jdi a už nehřeš!“ Jan 8,7.
….  vinaři jeho služebníky chytili, jednoho zbili, druhého zabili, dalšího ukamenovali. Znovu poslal jiné služebníky, a to více než předtím, ale naložili s nimi právě tak. Matouš 12,33
... „Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! Vyjídáte domy vdov pod záminkou dlouhých modliteb“ Mt 23,14.
Zatímco války ho trápily:
„Když už byl blízko a uzřel město, dal se nad ním do pláče a řekl:
„Kdybys poznalo v tento den i ty, co vede k pokoji! Avšak je to skryto tvým očím. Přijdou na tebe dny, kdy tvoji nepřátelé postaví kolem tebe val, obklíčí tě a sevřou ze všech stran. Srovnají tě se zemí a s tebou i tvé děti; nenechají v tobě kámen na kameni, poněvadž jsi nepoznalo čas, kdy se Bůh k tobě sklonil.“ Lukáš 19,41.
Ježíš tedy neobviňuje ze zkázy Jeruzaléma Římany, ale to, že Židé nepřijali jeho učení o pokoji a nenásilí.
Ježíšovo učení Židé většinou chápali jako osvobození od římské nadvlády, když hlásal:
„Duch Hospodinův je nade mnou; proto mne pomazal, abych přinesl chudým radostnou zvěst; poslal mne, abych vyhlásil zajatcům propuštění a slepým navrácení zraku, abych propustil zdeptané na svobodu,“ Lukáš 4,18
Jenže takové uvažování znamenalo vzpouru a válku, ve které Židé neměli šanci zvítězit. A tehdy Ježíše poslechli, ale v roce 67 už ne a byla z toho válka s katastrofálními následky.

Za co se tedy obětoval?
Velekněz Kaifáš to řekl jasně: „je pro vás lépe, aby jeden člověk zemřel za lid, než aby zahynul celý národ.“ Jan 11,50

 

 

Navíc toho ani nelitují. Pouze to maskují řečmi o spravedlivém míru, jako by nevěděli, že mír nikdy není spravedlivý pro všechny. Třeba pro některé sudetské Němce, kteří byli vyhnáni v roce 1945 hlavně kvůli tomu, že zde měli značný majetek. Nebo pro podkarpatské Rusíny, kteří byli darováni Stalinovi. Potom také mír ve Vietnamu: americká armáda odplula, ale své zajatce tam nechala.
Přitom Ježíše hříchy lidí vůbec netrápily, bral je jako samozřejmé:
„Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!“
A opět se sklonil a psal po zemi. - / jejich hříchy /
….. Ježíš řekl: „Ani já tě neodsuzuji. Jdi a už nehřeš!“ Jan 8,7.
….  vinaři jeho služebníky chytili, jednoho zbili, druhého zabili, dalšího ukamenovali. Znovu poslal jiné služebníky, a to více než předtím, ale naložili s nimi právě tak. Matouš 12,33
... „Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! Vyjídáte domy vdov pod záminkou dlouhých modliteb“ Mt 23,14.
Zatímco války ho trápily:
„Když už byl blízko a uzřel město, dal se nad ním do pláče a řekl:
„Kdybys poznalo v tento den i ty, co vede k pokoji! Avšak je to skryto tvým očím. Přijdou na tebe dny, kdy tvoji nepřátelé postaví kolem tebe val, obklíčí tě a sevřou ze všech stran. Srovnají tě se zemí a s tebou i tvé děti; nenechají v tobě kámen na kameni, poněvadž jsi nepoznalo čas, kdy se Bůh k tobě sklonil.“ Lukáš 19,41.
Ježíš tedy neobviňuje ze zkázy Jeruzaléma Římany, ale to, že Židé nepřijali jeho učení o pokoji a nenásilí.
Ježíšovo učení Židé většinou chápali jako osvobození od římské nadvlády, když hlásal:
„Duch Hospodinův je nade mnou; proto mne pomazal, abych přinesl chudým radostnou zvěst; poslal mne, abych vyhlásil zajatcům propuštění a slepým navrácení zraku, abych propustil zdeptané na svobodu,“ Lukáš 4,18
Jenže takové uvažování znamenalo vzpouru a válku, ve které Židé neměli šanci zvítězit. A tehdy Ježíše poslechli, ale v roce 67 už ne a byla z toho válka s katastrofálními následky.

 

Za co se tedy obětoval?
Velekněz Kaifáš to řekl jasně: „je pro vás lépe, aby jeden člověk zemřel za lid, než aby zahynul celý národ.“ Jan 11,50

 
Ježíš se obětoval za mír
  nikoli za hříchy katolíků, které nebudou odpuštěny, protože oni prodlužují a podporují válku na Ukrajině a hlavně miliardové zisky zbrojařů, které nás zbídačují. A nejen nás, ale hlavně naše děti a vnuky, protože to dnešní zbrojení a podpora války je na dluh, který oni budou muset splácet.
  Navíc toho ani nelitují. Pouze to maskují řečmi o spravedlivém míru, jako by nevěděli, že mír nikdy není spravedlivý pro všechny. Třeba pro některé sudetské Němce, kteří byli vyhnáni v roce 1945 hlavně kvůli tomu, že zde měli značný majetek.  Nebo pro podkarpatské Rusíny, kteří byli darováni Stalinovi. Potom také mír ve Vietnamu: americká armáda odplula, ale své zajatce tam nechala.
  Přitom Ježíše hříchy lidí vůbec  netrápily, bral je jako samozřejmé:
  „Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!“ 
A opět se sklonil a psal po zemi. - / jejich hříchy /
 ….. Ježíš řekl: „Ani já tě neodsuzuji. Jdi a už nehřeš!“ Jan 8,7. 
 ….  vinaři jeho služebníky chytili, jednoho zbili, druhého zabili, dalšího ukamenovali. Znovu poslal jiné služebníky, a to více než předtím, ale naložili s nimi právě tak.   Matouš 12,33
 ... „Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! Vyjídáte domy vdov pod záminkou dlouhých modliteb“ Mt 23,14.
Zatímco války ho trápily:
  „Když už byl blízko a uzřel město, dal se nad ním do pláče a řekl:
 „Kdybys poznalo v tento den i ty, co vede k pokoji!  Avšak je to skryto tvým očím.  Přijdou na tebe dny, kdy tvoji nepřátelé postaví kolem tebe val, obklíčí tě a sevřou ze všech stran.  Srovnají tě se zemí a s tebou i tvé děti; nenechají v tobě kámen na kameni, poněvadž jsi nepoznalo čas, kdy se Bůh k tobě sklonil.“ Lukáš 19,41.
  Ježíš tedy neobviňuje ze zkázy Jeruzaléma Římany, ale to, že Židé nepřijali jeho učení o pokoji a nenásilí.
  Ježíšovo učení Židé většinou chápali jako osvobození od římské  nadvlády, když hlásal:
  „Duch Hospodinův je nade mnou; proto mne pomazal, abych přinesl chudým radostnou zvěst; poslal mne, abych vyhlásil zajatcům propuštění a slepým navrácení zraku, abych propustil zdeptané na svobodu,“ Lukáš 4,18
Jenže takové uvažování  znamenalo vzpouru a válku, ve které Židé neměli šanci zvítězit. A tehdy Ježíše poslechli, ale v roce 67 už ne a byla z toho válka s katastrofálními následky.
 
 
 Za co se tedy obětoval?
Velekněz Kaifáš to řekl jasně: „je pro vás lépe, aby jeden člověk zemřel za lid, než aby zahynul celý národ.“ Jan 11,50

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Komentáře  

#4 P.A.Semi 2025-04-14 22:19
Cituji Filipes@volny.cz:
... ne že se obětoval . Pokud vůbec někdo takový existoval, tak mu nic jiného mu nezbylo. Dobrovolně se přibít asi nenechal.


Inu, Ježíš je doložený lépe, než mýtický Praotec Čech nebo Kněžna Libuše...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hostivít#Původ_jména
Kosmas prý špatně pochopil zápis v nějaké německé kronice, kde byla věta od Bořivoje němcům, a kronikář myslel, že to je rodokmen:
Cituji Vladimír Karbusický:
"Krok’ kazi (Tetha), lubo premyšl, nezamyšl m’nata voj’nu‘ni zla, kr’z my s‘ neklan (am), gosti vit", což se vykládá jako: "Zastav své kroky, Tetha (oslovení tehdejšího vůdce Franků, popřípadě západních sousedů obecně - Teutoni) a raději přemýšlej, nezamýšlím na tebe vojnu ani zla, kříži my se neklaníme, hosty vítáme."

(což sice někdo rozporuje, ale mně to přijde celkem pravděpodobné vysvětlení... dobře doložený je prý až Bořivoj I. ...)

Že se Ježíš obětoval "dobrovolně" spočívá především v tom, že včas neutekl, i když věděl, co ho čeká:
Cituji Mt 16:21-23:
A od té chvíle počal Ježíš oznamovati učedníkům svým, že musí jít do Jeruzaléma, a mnoho trpět od starších a předních kněží a od zákonníků, a zabit býti, a třetího dne z mrtvých vstát.
I odvedl ho Petr, počal mu domlouvat, řka: Odstup to od tebe, Pane, nikoli nestane se tobě toho.
Kterýžto obrátiv se, řekl Petrovi: Jdi za mnou, satane, ku pohoršení jsi mi; nebo nechápeš těch věcí, kteréž jsou Boží, ale kteréž jsou lidské.


Anebo zde:
Cituji Lk 22:42:
Otče, chceš-li, přenes tento kalich ode mne, avšak ne má vůle, nýbrž tvá se staň.


πα½
Citovat
#3 Filipes@volny.cz 2025-04-14 16:13
Prdlajs a ne že se obětoval . Pokud vůbec někdo takový existoval, tak mu nic jiného mu nezbylo. Dobrovolně se přibít asi nenechal.
Citovat
#2 P.A.Semi 2025-04-14 11:07
A ještě k úvodnímu bludu, že se Ježíš prý neobětoval za hříchy lidí:
Mt 26:28 Neboť toto je má krev nové smlouvy, která se vylévá za mnohé na odpuštění hříchů.
O Janu Křtiteli se píše: Lk 1:77 a dal jeho lidu poznat spásu v odpuštění hříchů.
Ř 4:25 Kterýž vydán jest pro hříchy naše, a vstal z mrtvých pro ospravedlnění naše.
Ef 1:7 V němž máme vykoupení skrze krev jeho, totiž odpuštění hříchů, podlé bohatství milosti jeho,
Žd 9:28 Tak i Kristus jednou jest obětován, k shlazení mnohých lidí hříchů; podruhé bez hříchu ukáže se těm, kteříž ho čekají k spasení.

Víte, proto se Ježíšovi říká "Spasitel", že lidi zachraňuje od hříchů a odsouzení, a ne proto, že by byl naivní "mírotvůrce"...
Takže ať se nám tu nesnaží zapšklý protestant nebo naivní ateista brát našeho Spasitele a překrucovat si to podle svého naivního nebo špatného neuvážení...

πα½
Citovat
#1 P.A.Semi 2025-04-14 10:12
To je nějaká propaganda zapšklých protestantů, nebo se do toho míchá naivní ateista?
Mt 10:34 „Nemyslete si, že jsem přišel uvést na zem pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč. Neboť jsem přišel postavit člověka,proti jeho otci, dceru proti její matce a nevěstu proti její tchyni. ..."
Ostatně ani ten citát Lk19 neodsuzuje válku proti tomu městu, které si ji zasloužilo, ale běduje nad ním, je mu ho líto...

A proč myslíte, že žid Kaifáš vyjádřil správně to, za co se Ježíš obětoval?

A ovšem leckterý mír je spravedlivý, zejména když jsou viníci spravedlivě potrestáni... A rusínům v SSSR asi nebylo špatně...

πα½
Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře