V Německu vagony pouze pro ženy
- Podrobnosti
- ze světa / Evropa|
- 14. listopad 2024|
- Benedikt Hollenstein|
- 1807 x
Počet sexuálních deliktů ve veřejné dopravě v posledních letech explodoval. Zelení proto nyní volají po zavedení vlakových vagonů, ve kterých smí jezdit pouze ženy.
Počet hlášených případů obtěžování v německé hromadné dopravě se za posledních deset let zvýšil o 260 procent.
Dopravní expert Strany zelených nyní volá po vagonech, ve kterých smí ve vybraných časech jezdit pouze ženy.
Sexuální zločiny ve veřejné dopravě v posledních letech výrazně vzrostly.
Strana zelených v Německu navrhuje zavést speciální vozy pouze pro ženy, aby se zvýšila jejich bezpečnost.
Berlínské dopravní společnosti spoléhají na bezpečnostní schránky tísňového volání a poplašná tlačítka.
Stále více žen se stává oběťmi sexuálního obtěžování nebo zneužívání ve veřejné dopravě . Podle reportovacích nástrojů „Curych se hledá“ a „Bern se dívá“ je více případů sexuálního obtěžování na ulici než ve veřejné dopravě. Ženy jsou proto při cestování ve vlacích, tramvajích a autobusech vystaveny velkému riziku obtěžování .
Hodnocení nástrojů na jaře 2024 ukázalo, že více než třetina mladých žen v Bernu a Curychu byla alespoň jednou sexuálně obtěžována v tramvaji nebo autobuse . Zdá se , že nejen ve Švýcarsku, ale i v dalších středoevropských zemích se problém v posledních letech výrazně zvýšil – v Německu nyní po opatření volají Zelení v čele s dopravní expertkou Antje Kapek.
Počet případů obtěžování vzrostl o 260 procent
Počet případů v poslední době explodoval: Podle deníku „Bild“ se podíl sexuálních deliktů mezi hlášenými případy ve veřejné dopravě za posledních deset let zvýšil o neuvěřitelných 260 procent. Kapek proto nyní vyzývá k zavedení celých vlakových vagonů v berlínském Senátu, v nichž mohou cestovat pouze ženy.
Návrh konkrétně počítá s výslovně označenými zónami s tísňovými hlásiči a kamerovým dohledem na nástupištích a vybrané vozy by mimo dopravní špičku měly používat pouze ženy. „Buď přímo za strojvedoucím, nebo na konci vlaku, pokud je tam jako v Tokiu druhý strojvedoucí,“ říká Kapek. V Japonsku jsou vlakové vagony speciálně vyhrazené pro ženy ráno do deseti hodin a večer od 17 do 21 hodin.
Berlínská veřejná dopravní společnost říká, že pracuje s plným nasazením, „aby všichni cestující dojeli do cíle bezpečně a vždy s dobrým pocitem“. Na každé vlakové stanici jsou již schránky tísňového volání, pomocí kterých lze přímo kontaktovat bezpečnostní centrum BVG. Ve vlacích jsou také poplašná tlačítka, která spojují postižené se strojvedoucím.
Komentáře
Facebook komentáře
Nejčtenější za poslední týden
- Dešifrování Donalda Trumpa vojenským analytikem Martinem Kollerem. Co od něj očekávat?
- Výroky pacientů z Bohnic.
- FIALO, OKAMŽITOU DEMISI A PŘEDČASNÉ VOLBY!
- Ukrajinská armáda útokem u Kurska způsobila zhroucení vlastní bojeschopnosti
- Z AVIA.PRO (14.11.2024): Zřícení mostu na Krymu nastalo kvůli těžkému nákladu
- Lidová tvořivost nejen na téma fialové žumpy (II.)
Související články
Komentáře