Jak možná víte, Brusel nedávno vyhlásil válku evropským kravám, býkům a telatům, protože produkují skleníkový plyn metan. Aby EU splnila nařízené cíle snížení produkce skleníkových plynů, musí se stavy evropského skotu drasticky redukovat. Na české i slovenské farmy tak mají být uvaleny nové bruselské skleníkové poplatky, a ty mají naše farmáře donutit poslat většinu svých zvířat bez jejich náhrady na jatka. Místo chutného přírodního masa a mléka tak mají být Evropané donuceni konzumovat jeho náhražku, průmyslově vyrobené “rostlinné maso a rostlinné mléčné výrobky”, údajně stejně skvělé chuti. Skutečný důvod, proč však Evropané už nemají napříště konzumovat přírodní hovězí a telecí maso a pít kravské mléko, jsme odhalili v temných kancelářích nejvyšších bruselských politiků. A jako vždy jsme přitom zjistili, že Východní Evropané mají nuceným přechodem na rostlinou stravu opět posloužit zvýšenému blahobytu Západních Evropanů a bruselských Eurokratů.
Evropskému parlamentu vládne Malťanka Roberta Metsola. Ta je bigotní zastánkyní politiky Green Deal a veřejně vychvaluje program EU Fork to Farm, který má donutit Evropany k přechodu na více rostlinou stravu, aby se v zemědělství výrazně snížila produkce CO2 a Metanu. Cíle má být dosaženo hlavně novými bruselskými skleníkovými poplatky uvalenými na farmáře chovající skot, prasata a drůbež.
Manžel Roberty Metsoly se jmenuje Ukko a je jedním z nejmocnějších světových lobbistů. Už roky v Bruselu zastupuje zájmy americké Royal Caribbean Group. Ta provozuje druhou největší světovou flotilou výletních lodí, (cruise ship company). A její výletní lodě jsou velkým světovým producentem skleníkových plynů, zejména plynu metan. Protože na producenty skleníkových plynů v námořní dopravě mají být uvaleny bruselské skleníkové poplatky. Stejně jako na české a slovenské řidiče aut, i pasažéry městských autobusů, kteří s nimi jezdí do práce. A jako na české i slovenské zemědělce a hlavně chovatele skotu, prasat a drůbeže. Pustil se manžel předsedkyně parlamentu EU Roberty Metsoly, která tyto poplatky adoruje, Ukko Metsola už dávno do své práce, a celé roky lobboval, aby se tyto poplatky neuvalovaly na plavby námořních výletních lodí! Podle různých zdrojů Ukko M už svým americkým chlebodárcům v Bruselu zařídil obrovské úlevy z placení poplatků za znečišťování ovzduší skleníkovými plyny, které ovšem musí platit všichni obyčejní Evropané.
Komise EU dokonce nyní posuzuje návrh, aby byl výletním lodím vyplácen z Bruselského rozpočtu rozdíl mezi cenou “tradičního paliva námořních lodí” a “ekologicky čistého paliva námořních lodí”. Schváleny přitom už byly tučné bruselské dotace pro (americký) průmysl výletních lodí, který Ukko zastupuje. A dokonce i “pravidelné vrácení veškerých poplatků za skleníkové plyny, které tyto lodě vypouštějí”.
Vznikla tak velmi komická situace. Brusel a jeho český místodržící Fiala se už rozhodli ždímat všechny české řidiče i pasažéry veřejné dopravy, kteří těmito prostředky musí cestovat do zaměstnání, o poplatky za vypouštění CO2 a metanu při těchto cestách! A přitom bohatí pasažéři výletních lodí kroužících po Středozemním a Karibském moři jsou Bruselem za tuto svoji přepravu z placení navlas stejných poplatků defacto vyloučeni. Ba dokonce jim má být ještě na jejich dovolenou z Bruselské kasy vyplácen tučný bonus ve výši rozdílu mezi cenou čistějšího ekologického paliva a standartního námořního paliva. Češi a Slováci cestující autem, autobusem, vlakem nebo letadlem na dovolenou do Chorvatska, nebo kamkoli jinam, třeba k českému rybníku, nebo do Tater, poplatky platit budou, ale pasažéři výletních lodí ne?! A ještě dostanou refundace za vyšší cenu ekologičtějšího námořního paliva?! Proč?
Brusel se ještě v roce 2023 chystal od provozovatelů výletních lodí vybírat ročně poplatky ve výši 600 milionů EUR, (15 miliard CZK). Leč Ukko udeřil a důrazně připomněl západním Eurokratům, že společnosti provozující tyto lodě “drží evropské loděnice nad vodou, aby nezkrachovaly”. Margaritis Schinas, komisař EU za Řecko, třeba obdržel Ukkovo písemné varování, že jeho chlebodárci mají nyní v Německu, Francii, Itálii a ve Finsku objednáno celkem 17 výletních lodí za 15 miliard EUR, (375 miliard korun), a ty by mohly být zrušeny. Jak vidíte, západní průmysl je nedotknutelný. Skleníkové poplatky z amerických a západoevropských výletních lodí se vybírat nebudou, protože by se potom musely zavřít nejen západoevropské loděnice, ale i západoevropské ocelárny. Zatímco v ČR letos nechal asociální Eurokrat Fiala zkrachovat ostravskou huť Liberty a tisíce lidí přišli o práci. V Itálii tamní vládkyně Meloniová pomocí vládních a bruselských dotací zachránila ocelárnu v Tarentu před krachem. A její ministr obchodu Adolfo Urso přitom před zaměstnanci hutě hřímal, “aby mohl existovat italský loďařský průmysl, musí existovat italská ocelárna v Tarentu“, (podrobně v MAP 1928). Fiala svého ministra Síkelu (STAN), který českou ocelárnu nezachránil, poslal za odměnu do Bruselu. A oba společně ale na české autobusy i kamiony už uvalily bruselské skleníkové poplatky, a na občany ČR je připravili k uvalení!
Jedna jediná výletní loď spalující plyn LNG, (starší lodě se na tento typ paliva přestavují, neboť je vypuštěno méně CO2), vyprodukuje za rok tolik metanu jako 10 500 krav. Loni už bylo v EU provozováno 26 výletních lodí na LNG, (273 tisíc krav), ale další se staví, a nebo mají přestavovat na LNG. Celkem bylo v EU v provozu jen pod hlavičkou největšího sdružení provozovatelů výletních lodí 272 lodí. Flotila se má do roku 2027 zvýšit o 15%. Hypoteticky se dostáváme díky přestavbám lodí na LNG k počtu 300 lodí, které vyprodukují stejně metanu jako 3 150 000 krav! K 30.6.2024 se v ČR přitom chovalo jen 589 452 krav! 40% lodí objednaných k červnu 2023 už je stavěno s pohonem spalujícím LNG. Starší lodi vypouštějí obrovská množství skleníkových plynů na bázi CO2, a nebo na bázi Síry. Jen 218 výletních lodí křižujících po evropských vodách v roce 2020 vypustilo 4.4 krát více sloučenin síry do ovzduší než všechna evropská auta dohromady! V Barceloně 106 těchto lodí jen při svých krátkých návštěvách tamního přístavu vypustilo do vzduchu 3 krát více sloučenin síry než všech 532 tisíc barcelonských aut vypustí za rok. V roce 2022 vypustilo 218 výletních lodí v EU celkem 8 126 036 tun CO2.
Kdo jsou hlavní pasažéři těchto výletních lodí? Němci, Angličani a Irové, Italové, Francouzi, Španělé, Rakušani, Švýcaři, Norové a Holanďani. Pasažéři z ostatních zemí EU jsou statisticky nevýznamní. Opět je tak krásně vidět, jak šéfka evropského parlamentu Roberta Metsola a její manžel Ukko společně prosazují typickou bruselskou politiku – chudé Východní Evropany odírat ve prospěch bohatých Západních Evropanů. Lukrativní pracovní místa na Západě EU chránit a podporovat, na Východě EU likvidovat.
Jan Farský, Eurokrat-poslanec za STAN vyškolený nedávno v USA, 16. července 2024 o opětovném zvolení Roberty Metsoly do čela parlamentu EU spokojeně napsal: “Získala 562 hlasů, ke zvolení stačilo 312. Zvolení bylo očekávané. Konsenzuální, komunikující, energická, vstřícná. A jako předsedkyně europarlamentu se v minulých letech osvědčila.”.
Jistě tak už chápete, proč budou muset Češi, Moravané i Slezané do Bruselu platit poplatky za CO2 z benzínu. Naši zemědělci poplatky za to, že pěstují domácí zvířata. A proč mají být české krávy vyhubeny? I proč mají moravské ocelárny i celý náš průmysl zkrachovat. Aby bohatí západní Evropané mohli na výletních lodích bez poplatků za znečišťování ovzduší nadále levně křižovat svět. A aby obyčejní západní Evropané nepřišli o svou práci v ocelárnách a loděnicích. A aby si rodinní příslušníci všehoschopných Eurokratů mohli přivydělávat slušné miliony EUR k “chudým” platům svých příbuzných euro-úředníků a euro-poslanců.
Komentáře