Je to celkem prvoplánová konstrukce. Pokusme se ji domyslet do konce: Autor oj. sám píše že "pod falešným jménem (se) ozval reportér ECHO24.cz s dotazem, jestli může pro Aeronet přispívat". Jak mohla tato operace pokračovat dále? Odezva ze strany redakce Aeronetu mohla být pozitivní. Reportér ECHO24.cz pak napsal článek: "Víme, kdo organizoval rozdávání červených karet proti Zemanovi!" a pod iniciály "VK" jej zaslal serveru Aeronet ke zveřejnění. Počkal si, až článek vyjde a pak už jen pohodlně reagoval dehonestujícím článkem o zavrženíhodné ruské propagandě "Akce proti Zemanovi řídily USA.' Ruská propaganda jede, uvěřil i Huml". Zpravodajská akce se povedla! Jenže na to mohou naskočit jen hlupáci.
Děkujeme Echo24, oj, že nám názorně ukázal, jak se dělá propaganda. Takže ruská propaganda se musí plížit po okrajích veřejného prostoru, zatím co protiruská propaganda zachvátila jako prasečí chřipka veškerá media středního proudu a to i ta veřejnoprávní, která by z popisu práce (v tomto případě ze zákona), měla být objektivní, vyvážená a nestranná.
Pokud by bylo ale i přes toto velkolepé odhalení bdělé redakce Echo24.cz, stále ještě pochyb o tom, zda protesty financuje ambasáda SSA, či ne, tak stačí krátký pohled do dvou posledních výročních zpráv Opony, o.p.s., která opět pořádala "oslavy" na Národní třídě:
viz:
http://oponaops.eu/opona/cs/o-nas/660
Jak se to dělá v praxi ukazuje dokument od VICE nazvaný "the revolution business".
K vidění na:
https://www.youtube.com/watch?v=lpXbA6yZY-8
V rozhovoru Srdja Popovič, který se od svržení prezidenta Jugoslávie Miloševiče, zabývá poradenstvím v oblasti barevných revolucí a Euromajdanů, uvádí v 20 minutě a 40 vteřině, jak se dělá skupinová identita při demonstracích. Organizátor akce na Národní/Albertově dodržel tato doporučovaná pravidla do puntíku.
Podobnou "provokaci" za účelem diskreditace, jinak zcela vážných obvinění, vznesených na adresu exponentů proti-prezidentských protestů ze spolupráce s Ambasádou SSA, proběhla leč méně sofistikovaně i na stránkách taktéž obskurního portálu G.cz:
Viz:
http://g.cz/exkluzivni-vypoved-spoluorganizatora-demonstrace-proti-zemanovi-diky-americanum-si-vas-ted-koupim-vsechny/
Pro některé prominentní politické aktéry je samozřejmě velmi nepříjemné, že jsou do operace "Pražský Majdan" prostřednictvím organizátora, (o.p.s. Opona) oficiálně sponzorovaného ambasádou SSA, zapojeny minimálně dvě osoby z bývalého volebního štábu neúspěšného prezidentského kandidáta, Karla Schwarzenberga - pánové Marek Vocel a David Gaydečka. (Napojení na pražskou kavárenskou scénu a Martina "rudá karta" Přikryla, je nezpochybnitelné).
Viz: http://oponaops.eu/opona/cs/o-nas/660
Pánové patrně zapomínají pravidla demokratické společnosti, nebo minimálně fakt, že prezidentské volby již proběhly. Účast Karla Schwarzenberga na kyjevském Majdanu, také o lecčem vypovídá, stejně tak, jako paralelní návštěva Washingtonu, členů české vlády, sponzorovaná, mimo jiné, firmami Westinghouse, General Dynamics a Raytheon...
Viz: http://www.25yearsofdemocracy.org/partners/
Resp. :
http://www.afocr.org/sponsors-supporters
Propaganda ano. Ruská ale asi těžko...
Odkazy:
článek na AERONET
protičlánek na ECHO24